»Osebna prepričanja učiteljev, ki nasprotujejo priseljevanju, ne morejo in ne smejo biti prisotna pri pouku.«
»Učitelji, ki se ne bodo testirali, ne bodo mogli v živo izvajati pouka.«
»Dajmo se vprašati, zakaj smo mi sproducirali diplomiranega učitelja razrednega pouka, ne sme pa v razred, ker mora biti magister razrednega pouka.«
»Dajmo se vprašati, zakaj smo mi sproducirali diplomiranega učitelja razrednega pouka, ne sme pa v razred.«
»Iz dneva v dan ravnatelji, učitelji, starši in otroci do večera čakamo, ali bo pouk v šoli ali ne bo. To je norišnica in tako ne gre naprej.«
»Učitelji, ki morajo pripeljati učence pri pouku do kakovostnega znanja v nekem določenem času, so precej odvisni od tega časa.«
»Zaradi karanten dijakov so odhajali v karantene učitelji. Tudi učitelji imajo majhne otroke, ki se zaradi karanten šolajo na daljavo, in ostajajo z njimi doma. Enostavno je nemogoče organizirati pouk, saj nimam učiteljev, ki bi jih lahko poslala v razred.«
»Tukaj govorimo o asistenci, ki jo je treba nuditi mlajšim učencem, od 1. do 5. razreda. Jasno je, da pouk na daljavo nikakor ne more ustrezno nadomestiti pouka v fizični obliki, starejši učenci pa verjetno potrebujejo več nekega nadzora, spodbude staršev, ker učitelj ni prisoten.«
»Tukaj ne vidim nobene prisile, vidim samo, da je slovenski pedagoški kader toliko izobražen in tudi tako zvest naslednik učiteljev iz preteklosti, da ve, kaj je njegova naloga v tem trenutku, in da učitelji vedo, da je to, da učijo zdravi, ključnega pomena.«
»Zdaj moramo najprej ugotoviti, kateri učitelji so izjeme, potem se bomo pa prešteli in najbrž odredili izobraževanje na daljavo, če bomo prišli do podatka, da pouka ne moremo peljati naprej.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju